Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 09:32:25 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/03679 aadressile (asub mitmel aadressil) (Rööbastee 
peatee I, 0+000-6+600, Rööbastee peatee II, 6+600-0+000, Hooldusteed 
OR007011 ja OR05001, Müratõke LS0382, Raudtee aed, Truup/tunnel CU037081, 
Truup/tunnel CU0380, MPS Rae, T-1967 (4108920010290) eesvool - kraav DI030, 
Kraavid DI002, DI010, DI011, DI001, DI015, DI021, DI016, Veetorustik, 
Survekanalisatsiooni torustik, Veetorustik, Survekanalisatsiooni torustik, 
Veetorustik, Survekanalisatsiooni torustik, Truup CU0380 ajutine, 
Elektrikaabel, Elektrikaabel, Sidekaabel, Sidekaabel, Gaasitorustik, 
Gaasitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26911075>  (menetlus nr: 
361184), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (ENE-LIIS 
BACHMANN-BONFANTI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister